Flagey opent geleidelijk aan weer de deuren voor het publiek vanaf zondag 5 juli. Meer informatie
Flagey / asbl Flagey vzw

Veelgestelde vragen Covid-19


Welke maatregelen hebben jullie genomen in het kader van de huidige gezondheidscrisis?

Je vindt al onze Covid-19-maatregelen hier.

Dit zijn de belangrijkste:

  • We respecteren de fysieke afstand tussen elke toeschouwersbubbel en we verwelkomen niet meer dan 100 mensen in de zaal.
  • Bij alle ingangen en op alle strategische plaatsen staan desinfectiezuilen met alcoholgel. Gelieve je handen regelmatig te desinfecteren.
  • Het dragen van een gezichtsmasker is verplicht tijdens je hele bezoek in Flagey.

Mag ik naast de persoon (personen) zitten die mij vergezelt (vergezellen)?

Ja, als je de plaatsen op hetzelfde moment reserveert. Ons ticketing systeem wijst jou en de mensen uit je bubbel samen een toegankelijke plaats toe in de zaal en houdt daarbij voldoende afstand tot andere bubbels. Je kan tot 10 personen samen naar een evenement komen. 

Ik ben niet erg thuis in IT: hoe kan ik toch tickets kopen?

Je kan een e-mail sturen naar ticket@flagey.be met vermelding van je telefoonnummer. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op. Vanaf 25/08 is onze ticketshop weer open en kan je van dinsdag tot en met vrijdag van 12u tot 17u contact met ons opnemen op 02/641.10.20.

Wat gebeurt er met mijn ticket als Flagey in de toekomst opnieuw moet sluiten omwille van Covid-19?

Wij zullen contact met je opnemen en bieden een alternatief of terugbetaling.

Mijn Studio 5-kaart is verlopen tijdens de lockdown. Wat nu? 

Je kaart wordt met 6 maanden verlengd vanaf de heropening van Studio 5.

Mijn cadeaubon is verlopen tijdens de lockdown en is niet volledig opgebruikt. Wat nu? 

Stuur een e-mail naar ticket@flagey.be met het nummer van je cadeaubon. Het resterende saldo wordt met 1 jaar verlengd.

Ik heb een beperkte mobiliteit, kan ik deelnemen aan activiteiten in Flagey?

Uiteraard, iedereen is welkom in Flagey. We vragen je wel om ons op voorhand te contacteren op ticket@flagey.be. Dan reserveren we samen je ticket en kijken we hoe we je op de avond van het evenement naar je plaats kunnen begeleiden.

Hoe kan ik Flagey contacteren als ik een vraag heb?

Ja kan een e-mail sturen naar ticket@flagey.be. Vanaf 25/08 is ons loket weer open en kan je van dinsdag tot en met vrijdag van 12u tot 17u contact met ons opnemen op 02/641.10.20.

Kan ik de studio binnenkomen als ik te laat ben?

Laatkomers kunnen niet worden toegelaten tot de studio's.

Is het dragen van een gezichtsmasker bij Flagey verplicht?

In lijn met de verplichting van de Nationale Veiligheidsraad vragen we je om jouw gezichtsmasker te dragen vanaf het moment dat je Flagey binnenkomt tot het moment dat je het gebouw verlaat.

Is er een wachtlijst voor uitverkochte evenementen?

Ja, de inschrijving voor de wachtlijst gebeurt nu rechtstreeks op onze site, op de pagina van het evenement dat je wenst bij te wonen.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Voor online reserveringen kan je betalen via overschrijving, bankkaart of creditcard. Zodra onze ticketshop opnieuw opent op 25/08/2020 worden alle betaalmiddelen aanvaard, maar we vragen je om voorrang te geven aan de betaling per kaart.

Ik ben mijn ticket vergeten. Waar en hoe kan ik een duplicaat krijgen?

Je kan je ticket downloaden op je smartphone en het zo laten scannen. Je kan ook een duplicaat aanvragen bij de ticketshop. Tijdens de Flagey ON AIR-concerten deze zomer zal een medewerker van de ticketshop vóór elk concert aanwezig zijn in de inkomhal van Flagey om je te helpen indien nodig.

Kan ik de avond van het concert ter plaatse nog tickets kopen?

Om wachtrijen aan de ingang te vermijden, vragen we je om je tickets vooraf online te reserveren.

Wat als ik me ziek voel?

Als je je niet goed voelt of als je koorts hebt, blijf dan thuis om jezelf, de andere bezoekers en onze medewerkers te beschermen.

Is er een vestiaire?

Onze garderobes en bars blijven voorlopig gesloten. Je kan je persoonlijke spullen op de lege stoelen naast je leggen. 

Zijn alle tickets nominatief?

Elke persoon die tickets reserveert moet zijn naam en contactgegevens opgeven zodat we hem/haar kunnen contacteren indien het evenement geannuleerd, uitgesteld of gewijzigd wordt. Bij de bestelling vragen wij je toestemming om je contactgegevens te delen met de Belgische autoriteiten, die dit kunnen vragen in het kader van de COVID-19-tracing.