fr | en
ticketshop become a friend
Flagey, architect Joseph Diongre / Johan Jacobs

Veelgestelde vragen

Ik heb een voorwerp gevonden/verloren in Flagey. Met wie moet ik contact opnemen?

Voor gevonden voorwerpen kunt u contact opnemen met Maud Meijer door een e-mail te sturen naar maud.meijer@flagey.be.

Is er een vestiaire? Zijn de bars open?

Onze vestiaire en bars zijn opnieuw toegankelijk: profiteer hiervan en ontdek ons aanbod! 

Mag ik naast de persoon (personen) zitten die mij vergezelt (vergezellen)?

Ja. Je kan je zitplaats zelf kiezen wanneer je je tickets koopt.

Kan ik in de studios eten?

Nee. Maar je kan voor of na de evenementen wel eten en drinken in onze bars.

Ik ben niet erg thuis in IT: hoe kan ik toch tickets kopen?

Je kan een e-mail sturen naar ticket@flagey.be met vermelding van je telefoonnummer. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Ik heb een beperkte mobiliteit, kan ik deelnemen aan activiteiten in Flagey?

Uiteraard, iedereen is welkom in Flagey. We vragen je wel om ons op voorhand te contacteren op ticket@flagey.be. Dan reserveren we samen je ticket en kijken we hoe we je op de avond van het evenement naar je plaats kunnen begeleiden.

Hoe kan ik Flagey contacteren als ik een vraag heb?

Je kan een e-mail sturen naar ticket@flagey.be

Kan ik de studio binnenkomen als ik te laat ben?

Laatkomers worden enkel toegelaten in de zaal tijdens het applaus of tijdens de pauze. Personen die de zaal verlaten tijdens de activiteit kunnen enkel terugkomen tijdens het applaus of tijdens de pauze.

Is er een wachtlijst voor uitverkochte evenementen?

Ja, de inschrijving voor de wachtlijst gebeurt nu rechtstreeks op onze site, op de pagina van het evenement dat je wenst bij te wonen. Je ontvangt per e-mail een bericht zodra er plaatsen vrijkomen. Zodra het evenement is aangekondigd als 'uitverkocht' op onze website, wordt een uur voor aanvang van het evenement een nieuwe wachtlijst geopend in de ticketshop. Je kan je hiervoor enkel ter plaatse inschrijven. Het loont de moeite om je in te schrijven op die wachtlijst, want er komen meestal nog tickets vrij de avond zelf omdat er mensen toch niet komen opdagen. 

Hoe kan ik betalen? 

Voor online reserveringen kan je betalen via overschrijving, bankkaart of creditcard. In onze ticketshop worden alle betaalmiddelen aanvaard, maar we vragen je om voorrang te geven aan de betaling per kaart.

Ik ben mijn ticket vergeten. Waar en hoe kan ik een duplicaat krijgen?

Je kan je ticket downloaden op je smartphone en het zo laten scannen. Je kan ook een duplicaat aanvragen bij de ticketshop. 

Kan ik de avond van het concert ter plaatse nog tickets kopen?

Ja, maar om wachtrijen aan de ingang te vermijden, vragen we je om je tickets vooraf online te reserveren.

Krijg ik een programmaboekje ter plaatse? 

Normaal gezien verdelen wij geen programmaboekjes op papier. We sturen wel enkele dagen voor het concert een digitaal programmaboekje per mail naar je toe. In Flagey zelf kan je ook een QR-code scannen om dit concertprogramma op je smartphone of tablet te bekijken in de zaal. Door de zwarte achtergrond licht het niet op en stoor je geen andere toeschouwers. Vergeet wel niet het geluid van je toestel uit te schakelen.

Zijn alle tickets nominatief?

Elke persoon die tickets reserveert moet zijn naam en contactgegevens opgeven zodat we hem/haar kunnen contacteren indien het evenement geannuleerd, uitgesteld of gewijzigd wordt.